11. Secara berkumpulan, bina instrumen dan bahan bagi ;
i.
penilaian kemahiran
mendengar dan bertutur
2. Bentangkan hasil kerja kumpulan anda
Instrumen
Penilaian Kemahiran Mendengar Dan Bertutur
Cadangan jawapan:
a) Dua orang budak sedang berenang di tepi pantai.
b) Mereka berkelah bersama-sama keluarga.
c) Mereka membawa bekalan dan peralatan berkelah semasa
berkelah.
d) Mereka berkelah di tepi pantai.
BORANG PENILAIAN
BIL /ASPEK PENILAIAN
|
MARKAH
|
||||
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
|
1. SEBUTAN
|
|||||
2. KOSA
KATA
|
MARKAH PENSKORAN KEMAHIRAN MENDENGAR DAN BERTUTUR
BIL / ASPEK PENILAIAN
|
MARKAH
|
||||
1. SEBUTAN
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Sebutan sangat betul dan sangat
jelas.
|
Sebutan sangat betul dan jelas
|
Sebutan betul dan jelas
|
Sebutan kurang betul dan kurang
jelas
|
Sebutan tidak betul dan tidak
jelas
|
|
2. KOSA
KATA
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
Penggunaan kosa kata sangat tepat
dan sangat sesuai.
|
Penggunaan kosa kata sangat betul
dan sesuai.
|
Penggunaan kosa kata betul dan
sesuai
|
Penggunaan
kosa kata kurang betul dan kurang sesuai
|
Penggunaan kosa kata tidak betul
dan tidak sesuai
|
No comments:
Post a Comment